Urząd Miasta Jelenia Góra


Pl. Ratuszowy 58
58-500 Jelenia Góra


tel. +48 75 754 61 01,
      +48 75 754 62 10
fax +4875 754 61 59


Adres skrytki ePUAP:               
/UMJG/SkrytkaESP


NIP 611-238-50-43
REGON 000579431


www.jeleniagora.pl

Zmiana lokalizacji Wydziałów

XML A pomniejsz czcionkę A standardowy rozmiar A powiększ czcionkę

Treść

Szanowni Państwo!

W związku z zakończeniem prac remontowych w budynku przy ul. Okrzei 10 na II piętrze nieruchomości oraz planowanym na początek września br. rozpoczęciem prac remontowych jeleniogórskiego ratusza uprzejmie informujemy, że w najbliższych dniach dokonane zostaną zmiany lokalizacji niżej wymienionych wydziałów Urzędu Miasta Jelenia Góra.

  • Od dnia 13.08.2018r. przeniesiony zostaje do budynku przy ul. Okrzei 10 pokoje: 206-213
    ( II Piętro)

Wydział Gospodarki Komunalnej i Ochrony Środowiska.

Informujemy, że budynek jest dostępny dla osób niepełnosprawnych.

  • Od dnia 16.08.2018r. przeniesiony zostaje do budynku przy ul. Okrzei 10 pokój 003 (parter)

Wydział Spraw Społecznych, Zdrowia i Organizacji Pozarządowych.

Informujemy, że budynek jest dostępny dla osób niepełnosprawnych.

  • Od dnia 19.08.2018r. przeniesione zostaje do budynku przy ul. Sudeckiej 29 „B”
    pokoje 57-60 (II piętro)

Biuro Rady Miejskiej.

  • Od dnia 19.08.2018r. przeniesione zostaje do budynku przy ul. Sudeckiej 29 „B” pokoje 57-60 (II piętro)

Biuro Przewodniczącego Rady Miejskiej.

  • Od dnia 21.08.2018r. przeniesiona zostaje do budynku przy ul. Ptasiej 2-3 pokój 13 – parter

kancelaria z budynku przy pl. Ratuszowy 58.

  • Od dnia 22.08.2018r. przeniesione zostaje do budynku przy ul. Sudeckiej 29 „B” pokój 56
    (II piętro)

Biuro Prezydenta Miasta.

Rejestracja na spotkania z Prezydentem Miasta w ramach skarg i wniosków będzie realizowana przez Biuro Prezydenta Miasta w budynku przy ul. Sudeckiej „B” – pok. 56.

  • Od dnia 24.08.2018r. przeniesione zostają do budynku przy ul. Sudeckiej 29 „A” I piętro

Gabinet Prezydenta Miasta oraz Zastępców Prezydenta Miasta.

  • Od dnia 27.08.2018r. przeniesiony zostaje do budynku przybudówki ratusza na Placu Ratuszowym 58 pokoje 1-4 (parter)

Urząd Stanu Cywilnego.

Sala Ślubów zostaje przeniesiona od dnia 03.09.2018 do budynku JCK
przy ul. 1-go Maja 60.

 

  • Od dnia 28.08.2018r. sesje Rady Miejskiej będą odbywały się w budynku przy ul. Sudeckiej 29 „A” w Sali nr 13.


Za niedogodności i utrudnienia związane ze zmianami organizacyjnymi przepraszamy! Liczymy na Państwa zrozumienie i życzliwość. Remont ratusza ma przede wszystkim podnieść funkcjonalność obiektu i jakość usług świadczonych dla Państwa przez Urząd Miasta Jelenia Góra.

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamknij