Od 1 maja 2008 zgodnie z ustawą o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne Urząd Miasta Jelenia Góra wprowadził możliwość składania podań w formie elektronicznej.

 

Aby tego dokonać należy dysponować kwalifikowanym podpisem cyfrowym lub profilem zaufanym i kontem w EPUAP i złożyć dowolny wniosek na formularzu "pismo ogólne do urzędu: LINK

Uprzejmie informujemy (za Centrum Projektów Informatycznych) że w środę 12 sierpnia 2015 r. o godz. 20:00 rozpocznie się przerwa w dostępności systemu ePUAP, podczas której będą prowadzone prace mające na celu udostępnienie użytkownikom nowej wersji systemu ePUAP. Planowane zakończenie prac 17 sierpnia 2015.

Istnieje także możliwość składania wniosków związanych z uzyskaniem praw jazdy i rejestracji pojazdów w wydzielonej skrzynce wydziału komunikacji przy pomocy aplikacji znajdującej się pod poniższym odnośnikiem: LINK