W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 62 90

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

K.271.5.2018

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Miasta Jelenia Góra w 2019 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy K.271.5.2018
Zamawiający Miasto Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia do 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Wydział Komunikacji Urzędu Miasta Jelenia Góra, ul. Sudecka 29, 58-500 Jelenia Góra
rozstrzygnięcie
26.11.2018 r - dodano informację o wyborze najkorzystniejszej oferty

Załączniki

Powiadom znajomego