W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 62 90

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

IOT.271.4.2017 TB

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na wykonanie dokumentacji projektowej na przebudowę budynku przy ul. Okrzei 10 w Jeleniej Górze w celu dostosowania do wymogów, funkcji budynku użyteczności publicznej – potrzeby Urzędu Miasta Jelenia Góra.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy IOT.271.4.2017 TB
Zamawiający Miasto Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Wartość zamówienia do 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, Wydział Informatyki i Obsługi Technicznej, pokój nr 302
rozstrzygnięcie

Informacja o wyborze oferty w załączniku.

Załączniki

Umowa - wzór pdf, 363 kB

Powiadom znajomego