W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 62 90

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

IZP.271.33.2017

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na wykonanie tablicy informacyjnej/pamiątkowej oraz plakatów w ramach działań promocyjnych zadania pn.: „Termomodernizacja remizy Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Cieplickiej 168a w Jeleniej Górze”
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy IZP.271.33.2017
Zamawiający Miasto Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia do 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pok. 25, 58-500 Jelenia Góra

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu nr RPDS.03.03.03-02-0021/16 realizowanego w   ramach RPO-WD 2014-2020 pn.:Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej miasta Jelenia Góra”.

Priorytet 3. „Gospodarka niskoemisyjna” 

Działanie 3.3. „Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym”.

Załączniki

Powiadom znajomego