W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 62 90

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

IOT.271.37.2017.PB

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem części prac objętych dokumentacją „Przebudowa budynku Urzędu Miasta przy ul. Ptasia 2-3 w Jeleniej Górze w celu dostosowania do wymogów przeciwpożarowych”.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy IOT.271.37.2017.PB
Zamawiający Miasto Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Roboty budowlane
Wartość zamówienia do 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert 58-500 Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58 Urząd Miasta Jelenia Góra Wydział Informatyki i Obsługi Technicznej pok. 302

Załączniki

Rysunek A-1 pdf, 97 kB
Rysunek A-2 pdf, 192 kB
Rysunek A-3 pdf, 180 kB
Rysunek A-4 pdf, 163 kB
Rysunek A-11 pdf, 92 kB
Rysunek A-12 pdf, 95 kB

Powiadom znajomego