W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 62 90

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

Udzielenie licencji na wykonywanie transportu drogowego taksówką

UWAGA!

Zgodnie z art. 14 ust. 3 ustawy z dnia 26 maja 2023 r. o zmianie ustawy – Prawo o ruchu drogowym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1123) Wydział Transportu i Zarządzania Ruchem Urzędu Miasta Jelenia Góra informuje, że przedsiębiorcy posiadający licencję wydaną przed dniem 17 września 2023 r. zobowiązani byli w terminie do dnia 31 marca 2024 r. przedłożyć dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 pkt 2 i art. 8 ust. 3 pkt 3a ustawy o transporcie drogowym (dotyczy zarówno przedsiębiorcy osobiście wykonującego przewóz, jak i każdego kierowcy zatrudnionego lub niezatrudnionego przez przedsiębiorcę lecz wykonującego osobiście przewóz na jego rzecz) tj.:

 - zaświadczenie o niekaralności opatrzone datą nie wcześniejszą niż miesiąc przed złożeniem wniosku - oryginał;

- orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy (kserokopia i oryginał do wglądu);

- orzeczenie psychologiczne  o braku przeciwwskazań psychologicznych  do wykonywania pracy na stanowisku kierowcy (kserokopia i oryginał do wglądu);

- prawo jazdy (kserokopia i oryginał do wglądu);

Licencje wydane przed dniem 17 września 2023 r., w przypadku niezłożenia powyższych dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań,  straciły ważność z dniem 1 lipca 2024 r.

Załączniki

Powiadom znajomego