A-B.6740.654.2014
OBWIESZCZENIE
PREZYDENTA MIASTA JELENIEJ GÓRY
o zakończeniu postępowania administracyjnego w sprawie
wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej
Działając na podstawie art. 49 i 61 § 4 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 267) oraz zgodnie z art. 11d ust.3 ustawy z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (t. j. Dz. U. z 2008r., Nr 193, poz. 1194) zawiadamia się, że na wniosek Prezydenta Miasta Jelenia Góra działającego na rzecz Prezydenta Miasta Jeleniej Góry z dnia 28-11-2014 r., zostało zakończone postępowanie administracyjne w sprawie wydania decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej polegającej na:
Budowie ulic osiedla UROCZA II w Jeleniej Górze
na terenie istniejących działek :
arkusz mapy / obręb / numer działki
AM 3 / 0035 Jelenia Góra / 30/2, 31/10, 32,
AM 3 / 0034 Jelenia Góra / 150/2, 8/2, 14/1, 14/12,
AM 2 / 0034 Jelenia Góra / 5/14, 46, 77, 78, 96, 97, 98, 107, 117, 126, 143, 148, 151,
AM 2 / 0034 Jelenia Góra / 26, 79, 86, 87, 89, 90, 108, 110, 115, 149, 152, 69.
Wszystkie strony postępowania zawiadamia się, że z treścią wniosku o wydanie wyżej wymienionej decyzji oraz projektem budowlanym można zapoznać się w Wydziale Urbanistyki, Architektury i Budownictwa Urzędu Miasta Jelenia Góra z siedzibą przy ul. Ptasiej 6A w Jeleniej Górze w pokoju 107 w terminie 14 dni od publicznego ogłoszenia.
Jednocześnie zawiadamiam, że zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeksu Postępowania Administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2013r., poz. 267) zawiadomienie stron uważa się za dokonane po upływie 14 dni od daty publicznego ogłoszenia.