Informacja dla organizatorów zgromadzeń w trybie postępowania uproszczonego .

Zgodnie z art. 21 i 22 ustawy z dnia 24 lipca 2015 r. - Prawo o zgromadzeniach (Dz.U.2015.1485) organizator zgromadzenia, zawiadamia o zamiarze zorganizowania zgromadzenia Powiatowe Centrum Zarządzania Kryzysowego Miasta Jeleniej Góry lub Straż Miejską , nie wcześniej niż na 30 dni i nie później niż na 2 dni przed planowaną datą zgromadzenia.

Zawiadomienie przekazuje telefonicznie lub na adres poczty elektronicznej do:

1. Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego Miasta Jeleniej Góry w godzinach pracy Urzędu Miasta Jelenia Góra:

- w poniedziałki, wtorki i środy, od godz. 7.30 do godz.15.30;

- w czwartki, od godz. 7.30 do godz.16.30;

- w piątki, od godz. 7.30 do godz.14.30,

tel. 75 7549827, e-mail: pczk.zgromadzenia@jeleniagora.pl.

2. Straży Miejskiej w Jeleniej Górze:

- w dni powszednie po godzinach pracy Urzędu Miasta Jelenia Góra;

- w dni ustawowo wolne od pracy, niedziele i święta,

tel. 75 7525162, e-mail: pczk.zgromadzenia@jeleniagora.pl.