W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 61 59

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

GO.6222.13.2021

Szczegóły
1. Numer karty / rok 200/2021
2. Rodzaj dokumentu zgłoszenia
3. Temat dokumentu ochrona przed polami elektromagnetycznymi
4. Nazwa dokumentu zmiana zgłoszenia stacji bazowej
5. Zakres przedmiotowy dokumentu
- opis dokumentu
zmiana zgłoszenia stacji bazowej przy ul. Jana Pawła II 21 w Jeleniej Górze
6. Obszar, którego dokument dotyczy Jelenia Góra
7. Znak sprawy nie dotyczy
8. Dokument wytworzył nie dotyczy
9. Data dokumentu nie dotyczy
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Ochrony Środowiska
Wydział Ochrony Środowiska, ul. Stefana Okrzei 10; 58-500 Jelenia Góra
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik
do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz tak
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie
16. Data zamieszczenia w wykazie danych
o dokumencie
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Załączniki

Zgłoszenie pdf, 578 kB

Powiadom znajomego

Powiadom znajomego

* Pole wymagane