W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 62 90

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

GK-O.6220.24.2016

Szczegóły
1. Numer karty / rok 964/2016
2. Rodzaj dokumentu postanowienia
3. Temat dokumentu inne
4. Nazwa dokumentu Postanowienie zawieszające postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach
5. Zakres przedmiotowy dokumentu
- opis dokumentu
Postanowienie zawieszające postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn: Budowa stacji paliw płynnych wraz z obiektami towarzyszącymi i infrastrukturą przy ul. Ogińskiego
6. Obszar, którego dokument dotyczy Miasto Jelenia Góra
7. Znak sprawy GK-O.6220.24.2016
8. Dokument wytworzył Prezydent Miasta Jeleniej Góry
9. Data dokumentu
10. Dokument zatwierdził nie dotyczy
11. Data zatwierdzenia dokumentu nie dotyczy
12. Miejsce przechowywania dokumentu (nazwa instytucji, nazwa komórki organizacyjnej, numer pokoju, numer telefonu kontaktowego, adres poczty elektronicznej) Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Ochrony Środowiska
Wydział Ochrony Środowiska, ul. Stefana Okrzei 10; 58-500 Jelenia Góra
13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik
do dokumentu
14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie oraz ewentualny komentarz tak
15. Numery kart innych dokumentów w sprawie 334/2016
956/2016
960/2016
138/2017
139/2017
140/2017

16. Data zamieszczenia w wykazie danych
o dokumencie
17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji
18. Uwagi

Powiadom znajomego