W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 62 90

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

RZ.271.46.2020

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Wykonanie i dostawę tablic rejestracyjnych dla Miasta Jelenia Góra oraz odbiór wycofanych z użytku tablic rejestracyjnych w 2021 r.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RZ.271.46.2020
Zamawiający Miasto Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia powyżej 30 000 euro (w tym "unijne")
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Jelenia Góra, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Sudecka 29, pokój 22, 58-500 Jelenia Góra
rozstrzygnięcie

17.12.2020 r. - INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Załączniki

Powiadom znajomego