W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 62 90

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

DR-MZDiM.271.31.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. „Przebudowa ulic św. Jadwigi Śląskiej i Sprzymierzonych w Jeleniej Górze” w ramach zadania „Opracowanie dokumentacji projektowych dla dróg gminnych”.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy DR-MZDiM.271.31.2021
Zamawiający Miasto Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia do 130 000 PLN
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Ofertę należy złożyć w siedzibie Miejskiego Zarządu Dróg i Mostów, ul. Ptasia 2a, pok. 1 (sekretariat), 58-500 Jelenia Góra, Polska, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29.07.2021 r. do godz. 9:00.

Załączniki

Dokumentacja rar, 32.96 MB

Powiadom znajomego