W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 62 90

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

KO.262.1.2022

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Zakup opakowań z papieru i tektury (kod odpadu 15 01 01) oraz ich transport do instalacji i zagospodarowanie w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2022 r.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy KO.262.1.2022
Zamawiający Miasto Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Wartość zamówienia do 130 000 PLN
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta Jelenia Góra, ul. Okrzei 10, 58-500 Jelenia Góra, pokój nr 203

Zamawiający informuje, że został dodany załącznik nr 1 do zapytania ofertowego: "Formularz oferty.doc" w formie czytelnej zapisanej w programie Word.

Jednocześnie Zamawiający zastrzega, że wiążącą wersją załącznika nr 1 do zapytania ofertowego: "Formularz oferty" jest wersja pliku zapisana w formacie PDF".

Załączniki

Powiadom znajomego