W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 62 90

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

RI.271.16.2021

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na opracowanie dokumentacji projektowej dotyczącej rewaloryzacji kaplicy na cmentarzu przy ul. Sudeckiej 44 (stary cmentarz) w Jeleniej Górze
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy RI.271.16.2021
Zamawiający Miasto Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Zapytania ofertowe
Wartość zamówienia do 130 000 PLN
Termin składania ofert
Sposób składania ofert w formie elektronicznej na adres e-mail: wcichowski@jeleniagora.pl
rozstrzygnięcie

7.04.2021 - wybrano ofertę nr 2


Załączniki

Skan rysunków pdf, 3.55 MB

Powiadom znajomego