W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,
że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.
Format daty w polu "Data publikacji od" jest nieprawidłowy
Format daty w polu "Data publikacji do" jest nieprawidłowy
Zamówienie na : Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko projektu „Strategii Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Aglomeracji Jeleniogórskiej na lata 2021-2029”
Zamówienie na : „Prace związane z likwidacją progów oraz przystosowaniem ciągów komunikacyjnych w budynkach Urzędu Miasta Jelenia Góra w związku
z realizacją przedsięwzięcia grantowego „Dostępny Urząd Miasta Jelenia Góra”, finansowanego
w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych o numerze DSG/03322”
Miasto Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra
Tryb zamówienia
zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia
roboty budowlane
Wartość zamówienia
do 130 000 PLN
Termin składania ofert
Sposób składania ofert
Urząd Miasta Jelenia Góra, Sudecka 29, 58-500 Jelenia Góra pok. 2 (kancelaria) lub Sudecka 29 pok. 59/60, 58-500 Jelenia Góra lub na adres skrzynki pocztowej: pbereznicki@jeleniagora.pl
Zamówienie na : „Wymiana podłogi w klasach lekcyjnych w SP 11” przy ul. Moniuszki 9 w Jeleniej Górze.