W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 62 90

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

OU.271.2.2024.TN

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na dostawę materiałów biurowych i materiałów papierniczych oraz materiałów do sprzętu drukarskiego i urządzeń kserograficznych na potrzeby Urzędu Miasta Jelenia Góra.
Status zamówienia aktualne
Nr sprawy OU.271.2.2024.TN
Zamawiający Miasto Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra
Tryb zamówienia zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia Dostawy
Wartość zamówienia do 130 000 PLN
Termin składania ofert
Sposób składania ofert w formie elektronicznej na adres skrzynki pocztowej e-mail tnowak@jeleniagora.pl

Załączniki

Powiadom znajomego