W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Jelenia Góra

 

Pl. Ratuszowy 58; 58-500 Jelenia Góra

tel. +48 75 754 61 01, lub +48 75 754 62 10
fax +4875 754 62 90

 

 

Adres skrytki ePUAP: /UMJG/SkrytkaESP

NIP 611-238-50-43; REGON 000579431

www.jeleniagora.pl

IOT.271.1.2017.TB

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy budynku Urzędu Miasta Jelenia Góra przy ul. Ptasiej 2-3 w Jeleniej Górze w celu dostosowania do wymogów przeciwpożarowych.
Status zamówienia w trakcie rozstrzygania
Nr sprawy IOT.271.1.2017.TB
Zamawiający Miasto Jelenia Góra, Plac Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra
Rodzaj zamówienia Usługi
Wartość zamówienia do 30 000 euro
Termin składania ofert
Sposób składania ofert Urząd Miasta, Pl. Ratuszowy 58, 58-500 Jelenia Góra, Wydział Informatyki i Obsługi Technicznej, pokój nr 301

Załączniki

Umowa - wzór pdf, 305 kB
Rysunek A1 pdf, 96 kB
Rysunek A2 pdf, 182 kB
Rysunek A3 pdf, 176 kB
Rysunek A4 pdf, 181 kB
Rysunek A5 pdf, 139 kB
Rysunek A6 pdf, 81 kB
Rysunek A7 pdf, 82 kB
Rysunek A8 pdf, 97 kB
Rysunek A9 pdf, 75 kB
Rysunek A10 pdf, 72 kB

Powiadom znajomego